Skrevet af: Kasper O. Pedersen

Lav din Protein Shake til en Super Shake

Følg nedenstående step-by-step guide til at kreere en Super Shake, der kombinerer kvalitetsprotein, fibre, vitaminer, antioxidanter, godt fedt m.m. og kan bruges som måltidserstatning, snack, dessert osv.

I min kost har Super Shaken i perioder vundet indpas som morgen- eller natmad. Det er en utroligt velsmagende måde at indtage grøntsager i de tidsintervaller på dagen, hvor min krop ikke just craver grøntsager.

Opskrift

Step 1: Start med isterninger (kan undlades ved frosne bær/grøntsager)

Step 2: Vælg en frugt/bær

Step 3: Vælg en grøntsag(er)

Step 4: Vælg en proteinpulver

Step 5: Vælg en nød, frø eller kerne

Step 6: Vælg en væske

Step 7: Vælg en topping

Her er mit eksempel på sammensætningen af en Super Shake:

Jordbær: 1 håndfuld

Frisk spinat: 1 håndfuld

Frosne bønner: 1 håndfuld

Proteinpulver (chokolade): 1 måleske

Hørfrø: Ristede mandler (kan ristes i ovnen på 180 grader i 10 min) 

Mælk: 300 ml

Kanel: 1 knivspids

Prøv dig frem og lad mig gerne høre din favoritopskrift i kommentarfeltet.

Unlimited Performance

Andre har opnået deres mål

Se hvad du kan opnå med et træningsforløb

Se mere her

klar til forandring

Det første skridt er det største

Vi tager det sammen

skriv mig op
3 Kommentarer
Oprettet den: 26 feb 15
Nicky Christensen siger:

Jeg har brugt Super Shaken som morgenmad, ind imellem også tilsat lidt grove havregryn og blåbær for at variere. Tak for god inspiration!

Oprettet den: 26 feb 15
Katarina Odsbjerg siger:

Elsker jeres sunde og lækre opskrifter, der giver mig fornyet energi til min træning.

Oprettet den: 09 apr 15
Christian Boelsgaard Godskesen siger:

Jeg havde aldrig tænkt på at putte frosne grøntsager i! Det virker super godt, man skal bare lige vende sig til uanset, hvilken shake man laver bliver den grøn :D Vil helt sikkert anbefale det til andre, det en god måde lige og snige det ekstra ind, i en ellers presset tidsplan.

Opret en kommentar