UP Baby Bootcamp - kost og styrketræning for nybagte mødre

Er du klar til at tabe de ekstra graviditetskilo og få din energi og styrke tilbage efter din graviditet og fødsel?

Så lad os gøre det sammen!

På Baby Bootcamp-forløbet hjælper vi dig med at blive stærkere, tabe fedt og stramme kroppen op, så du sikkert og effektivt kan opbygge en god form efter din fødsel.

I 8 uger (mulighed for 8 ugers overbygning) lærer vi dig, hvordan du skal spise og styrketræne på en holdbar måde, som passer ind i en travl småbørnsfamilie, uden restriktive kostplaner.

Vores personlige træner Anne står klar til at hjælpe dig med at opnå dine mål, uanset hvor du er på din træningsrejse. 

Det får du med i dit 8 ugers træningsforløb:

  • 8 ugers træningsforløb for mødre (mulighed for 8 ugers overbygning)
  • 16 timers personlig træning på hold af maks 8 mødre
  • Træning i private og rolige træningsomgivelser med plads til din baby (Hjulmagervej 7, 9000 Aalborg)
  • 2 træningsprogrammer
  • 8 ugers kostpensum og 5 kostopgaver
  • Madinspiration, der passer ind i en småbørnsfamilie
  • Målinger (fedtprocent og muskelmasse) samt logbog
  • Personlig tilbagemelding på din indsats hver uge
  • Støtte og motivation fra 7 andre mødre og din træner 

Pris: 3600 kr.

Tilmeld dig Baby Bootcampen som starter i uge 43.

Covid-19-forholdsregler: Vi tager alle forholdsregler og holder afstand, bruger håndsprit og vasker alt udstyr efter brug.⁠ Ved evt. påbud om lukning fra myndigheder sættes dit forløb selvfølgelig på pause, indtil det er muligt at genoptage forløbet. ⁠

Tab dig, stram kroppen op og få mere energi i hverdagen

I 8 uger får du den personlige støtte, forpligtelse og de strategier, du har brug for, for at nå (eller komme nærmere) dit mål

Bliv sund og stærk med et Bootcamp-forløb for mødre

Vil du gerne opbygge sunde kostvaner til dig selv (og din familie) og komme godt fra start med din træning efter din graviditet og fødsel?

Vi kan hjælpe dig med at få en stærk og sund krop, så du føler dig lige så godt tilpas med dig selv, som du fortjener. 

Vi lærer dig strategierne til at spise sundere, uden at være på kur, og giver dig selvtillid til at styrketræne med god teknik uden at være bange for at lave øvelserne forkert eller skade din krop efter din fødsel. Du bliver en del af et unikt fællesskab, hvor vi deler sejre og succeser og støtter og motiverer hinanden til at nå vores individuelle mål.

Træning på hold

Træning på hold

Få overskuddet tilbage med personlig træning på hold 2 gange om ugen sammen med maks 5 andre mødre. Du vil lære at styrketræne sikkert og effektivt med frie vægte, håndvægte og kettlebells, så du aldrig er bange for at lave øvelserne forkert eller føle dig forkert i træningscenteret.

Træningsprogram

Træningsprogram

På Baby Bootcampen træner I det samme træningsprogram med individuelt tilpassede øvelser og belastninger. Programmerne er en kombination af styrketræning og fedtforbrændende workouts, som giver sved på panden og god samvittighed. Du får et nyt træningsprogram hver måned, så træningen bliver mere udfordrende i et roligt og kontrolleret tempo og forbliver underholdende.

Kostopgaver

Kostopgaver

I stedet for svære kostplaner, kalorietælling og forvirring over, hvad du må spise, lærer vi dig, hvordan du (og din familie) kan spise efter jeres behov med strategier, der er til at overholde. Du skal igennem en serie af kostopgaver, som introduceres 1 opgave ad gangen. Opgaverne er simple at følge, og du vil få madinspiration hver uge, som passer ind i din hverdag. Opgaverne skifter hver 14. dag, så du har tid til at finde frem til de strategier, der kan blive dine vedvarende vaner.

Målinger og logbog

Målinger og logbog

Hver uge følger vi op på processen, så du får den vejledning og opfølgning, du har brug for (også uden for de 2 træningstimer, vi har sammen pr. uge). Du skal registrere, om du løser dine daglige kostopgaver i en online logbog. Ved opstart, midtvejs og ved afslutning får du samtidig målt din fedtprocent og muskelmasse med en kropsscanner.

Slip forvirringen (og bekymringerne) over din kost og træning

Vi guider dig i, hvad du skal gøre, og giver dig redskaberne til, hvordan du gør det

Hvad er UP Baby Bootcamp?

Hvad er UP Baby Bootcamp?

UP Baby Bootcamp er et 8 ugers mor/barn-forløb, hvor du 2 gange om ugen, hver mandag og onsdag kl. 10.00-11.30, træner på hold sammen med din baby og max 7 andre mødre.

Træningen er individuelt tilpasset og er en kombination af styrketræning og fedtforbrænde workouts. Du vil lære at styrketræne korrekt med frie vægte, håndvægte og kettlebells på dit niveau, så du kommer sikkert og godt fra start med din træning efter fødslen. Der er afsat god tid til træningen, så du kan tage det i det tempo, din krop og baby tillader. 

På Baby Bootcampen handler det om at ændre vaner. Det betyder: INGEN stramme kostplaner, men sunde vaner der passer ind i en travl småbørnsfamilie. Hver 2. uge vil du modtage en kostartikel, som beskriver den kostopgave, du skal udføre på daglig basis. Hver uge vil der være idéer og inspiration til ugens madplan, og hvordan du kan lykkes med opgaven om at leve sundere og tabe dig, uden at du skal gå på kompromis med din rolle som mor eller familie. Igennem forløbet skal du registrere, om du har løst din opgave i et online logbogsskema.

Du bliver en del af et unikt fællesskab, hvor vi deler både sejre, succeser, udfordringer og de frustrationer, du kan støde ind i på vejen. Vi støtter og motiverer hinanden til at nå vores individuelle mål.

Hvorfor UP Baby Bootcamp?

Hvorfor UP Baby Bootcamp?

Det er fantastisk at blive mor, men det er også hårdt og udfordrende! Baby kommer selvfølgelig i første række, og det kan være svært at prioritere sig selv, spise fornuftigt og finde tid og overskud til at komme af sted til træning. 

På Baby Bootcampen bliver det nemmere at komme af sted til træning! Du kan tage din baby med, og der vil være andre mødre og din træner til at hjælpe med børnepasningen. Vi sørger for, at du bygger din træning op i det rigtige tempo, og at du laver øvelserne korrekt. Samtidig får du en masse redskaber til din kost og strategier, som passer ind i en børnefamilie.

Du kan forvente at:

  •       Blive stærkere
  •       Stramme kroppen op
  •       Tabe fedt
  •       Lære at styrketræne med god teknik
  •       Spise sundere uden at være på kur
  •       Få mere selvtillid og overskud i hverdagen 

UP Baby Bootcamp er unik, fordi du bliver undervist og vejledt i både styrketræning, og hvordan du kan ændre dine kostvaner på en vedvarende måde. Det er et personligt forløb, hvor du på intet tidspunkt bliver overladt til dig selv.

Kom med på holdet, og bliv en del af et stærkt træningsfællesskab.

Din coach under Baby Bootcamp

Din coach under Baby Bootcamp

Jeg har lige så længe, jeg kan huske, været optaget af fysisk aktivitet. Siden jeg lagde konkurrencegymnastikken på hylden i 2011, har jeg været optaget af fitness og træning. Kombinationen af manglende resultater med diverse holdtræningsformer, og at jeg fandt ud af, at det at løfte tunge ting er sjovt og udfordrende, er jeg i dag optaget af vægtløftning og styrketræning. Derfor tog jeg i 2013 på Aalborg Sportshøjskole, hvor jeg uddannede mig til fysisk og personlig diplomtræner igennem Danmarks Idræts Forbund, og i 2013 påbegyndte jeg min Bacheloruddannelse i Idræt. Jeg har desuden en brændende passion for sund mad og madlavning. 

Mød Anne

Gå til styrketræning med 7 andre mødre 2 gange om ugen

Du skal ikke være nervøs for, om du er god nok til at deltage. Alle kan være med. Vi glæder os til at vise dig, at du kan mere, end du tror!

Priser

Hos Unlimited Performance kan du altid booke en gratis samtale, så vi kan snakke om dine mål og forventninger, inden du booker din plads på Baby Bootcampen. Du har mulighed for at dele betalingen op i månedlige rater.

Baby Bootcamp kl. 10.00-11.30

Mandag og onsdag

10.00-11.30

Starter i uge 43 2020

Træner: Anne Søndergaard

3600 3600 kr. Pr. måned.

Ofte stillede spørgsmål på Baby Bootcampen

Det er individuelt, hvor hurtigt du kan komme i gang med træning efter din graviditet. Nogle kan begynde at træne få uger efter fødslen, mens andre har behov for at vente 6-8 uger. Vi anbefaler, at du lytter til din krop og mærker efter, hvornår du føler dig klar. En god guideline er, at du kan starte op på Baby Bootcampen efter dit 8 ugers tjek ved egen læge. 

Du kan godt deltage, selvom du har mindre skader eller skavanker. Hvis du oplever gener ved udførelsen af øvelserne, forsøger vi at finde en variation af øvelsen, du kan lave med mindst mulig, eller slet ingen, smerte. Hvis ikke vi finder en variation af øvelsen, du kan lave, kan vi alternativt finde en helt anden øvelse.

Du får ikke en kostplan under dit træningsforløb. Du vil i stedet modtage løbende kostopgaver, som er principielle strategier, der er mulige at udføre i næsten alle situationer. Du vil blive inspireret til at løse opgaverne med forslag til ugentlige madplaner, som passer ind i en børnefamilie. 

Dit vægttab afhænger af, hvor meget du ændrer dine kost- og motionsvaner. Vi har set vægtændringer fra 0-10 kg på 8 uger. Vi anbefaler dog ikke, at du forsøger at tabe dig så hurtig som muligt, men at du har fokus på ændringer, du kan vedligeholde. Er du ikke i mål efter 8 uger (eller klar til at stå på egne ben med din kost og træning), så anbefaler vi, at du fortsætter på vores 8 ugers overbygning "Next level". Her arbejdes der videre med mere nye øvelsesvarianter med større grad af individuelle tilpasninger samt nye kost- og træningsopgaver.

I træningerne skiftes der imellem øvelserne, hvilket er med til at øge pulsen. Herudover afsluttes træningerne med en ”finisher”, som ofte får pulsen op.

Ja, vi har puslebord og mikroovn i træningscenteret.

Baby Bootcampen er for mor og barn. Du kan ikke deltage på holdet, hvis du ikke har en baby. 

Du behøver dog ikke altid have din baby med, da vi godt kan forstå, hvis du en gang imellem gerne vil have lidt kvalitetstid for dig selv.

Du kan godt deltage på holdet, selvom du ikke kan deltage til alle træningerne. Hvis der er plads på et af de andre Bootcamp-hold samme dag (og du kan få din baby passet i dét tidsrum), kan vi tilbyde dig at komme med der i stedet for. Er der ikke plads, kan vi tilbyde dig, at du selv kommer og træner programmet i vores faciliteter (baby er velkommen) til de antal træninger, du skulle mangle på holdet. Du kan ikke få træningerne på holdet på andre tidspunkter.

Du kan dele din betaling op i 2 lige store rater, hvor den første betales med det samme (som sikrer dig din plads på holdet), og den anden betales inden for de første 4 uger af forløbet. Hvis du ønsker at betale i rater, skal du skrive til os her. Du vil modtage en faktura for hver rate.